big opening

Har bytt layout. Tyckte den här var lite ful, men lite vårig, så den fick det bli...

Sitter just nu och försöker plugga numme, men det går inte så bra. Det är tråkigt! Men jag måste...

I morse gjorde jag som pappsen brukar göra, jag gick nämligen en morgonpromenad. Eller morgon och morgon var det väl egentligen inte. Hade ställt väckarn på 9, men somnade om till halv 11. Gick till prisxtra för att använda mitt nya bonuskort och handla mat och toapapper. Sen gick jag hem och åt en macka som jag fick med mig från jobbet igår.

Igår var det alltså BIG OPENING OF GRÖNA LUND. Jag jobbade för första gången i bistron (http://bellmansro.lunchinfo.com/) Kändes som att jag frågade om saker hela dagen, men det flöt på riktigt bra och jag tror nog att jag kommer att trivas.
Spanade även in hela 6 kändisgubar (Felix Herngren, Jean-Pierre Barda, Per Graffman, Thomas Hedengran, RobinsonPål och Bo Lundgren) under dagen.

Nu ska jag gå och kolla den där takterrassen som Emma pratade om. Sen ska jag ringa Carina och berätta de dåliga nyheterna (att hon "slipper" mig i sommar).

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0