Varför varför varför ska jag ha sån himla otur med allt??! Beställde ju nytt mobilabonnemang förrförra veckan. Förra veckan fick jag ett nytt simkort. Idag slutade plötsligt det gamla simkortet fungera (utan att jag blivit meddelad på något sätt). När jag satte i det nya kortet fungerade (naturligtvis!!!) inte det heller. Så här stod jag, utan mobil. Skulle precis ringa kundtjänst men hittade på hemsidan att man kunde chatta med kundtjänst, så jag chattade lite med Robin där. Och gissa vad??! DOM HADE SKICKAT FEL SIMKORT!!! Varför blir jag inte förvånad...
Utdrag ur chatten: 17:30 | | Okej, kan du ta ut simkortet och läsa upp serienumret som står på baksidan. |
17:31 | | 89462041000****57312IQ462 |
17:32 | | Okej, det är inte rätt kort. |
17:33 | | Du har antaligen fått ett annat kort hemsickat. |
17:33 | | Det ska ha serienummer 894620****0006837196 |
17:34 | | men det var det här jag fick hemskickat förra veckan |
17:35 | | vad ska jag göra nu då? |
17:36 | | Okej. Jag lyckades aktivera kortet du uppgav. Så om du starta om telefonen om cirka 10 minuter så ska det fungera. |
17:36 | | perfekt! då hoppas jag att det fungerar!! |
17:36 | | tack för hjälpen! :) |
17:36 | | Tack och hejdå. Har du fler frågor är du alltid välkommen att kontakta oss igen. |
Stört! Och Comhem kletade ihop mitt avtal i faxen OCH kopplade in mitt internet i Haninge. JAG DÖR!!! Ska aldrig mer engagera mig i att få det billigare eller bättre, det funkar ju ändå aldrig. Bajs!
Förhoppningsvis fungerar det nu snart, håll alla tummarna!!